Friss topikok

Bemutatkozó

2009.07.26. 21:33 tihamérúr

A szerző

 

Egy 19 éves tanuló vagyok. A PPKE- JÁK- on tanulok. Budapest - Nagykanizsa között ingázom. Szeretek bulizni, nem vetem meg az alkoholt, és dohányzom. :D ( Na a legrosszabb típus.) + nagyon nagy álmodozó vagyok, és folyamatosan terveket eszelek ki, hogy hogy leszek híres, hogy tudok pénzt keresni...stb... Sok haverom van, és barátom is akad. Imádok beszélni. Állítólag nagyra vagyok magammal(csúnyán szólva nagyképű vagyok). Ez nem így van, csak jobbnak látom, ha inkább túlságosan is magabiztosnak látszom, mint sem hogy nyúlnak nézzenek. :D.

Szólj hozzá!

Címkék: szerző tihamér bemutkozás

A bejegyzés trackback címe:

https://bohocelet.blog.hu/api/trackback/id/tr931269948

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása