Friss topikok

Tihamér a bohóc

A saját tetteim, gondolatim, élményeim megosztása.

Linkblog

Vadászat

2009.08.07. 09:58 tihamérúr

 

Tegnap este pókereztem Véndióban, nyertem 6-ot, Balázzsal meginditottuk az estét, a Gösserbe egy angol tanár vs paraszt gladiátor harcot élvezhettem, aztán hazafelé a motorn elért a halál, hideg volt, és egy rohadt őz futott elém(nagy), megúsztam. Aztán rá 2 percre még egy(kicsi). Utána már fostam rendesen. Ja és 6.45 kor nagyon reggel van. Ma megyek angolra, aztán fogászat, este meg fájlalom a fogamat. Szombat este miháldi "májusfa kitáncoló csürdöngölés", egy olyan buli ahol iszonyat részeg minden ember.

Ja, kedves olvasóim szóljatok hozzá :D.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bohocelet.blog.hu/api/trackback/id/tr411294212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása